انتخابات

رئیس هیأت بازرسی انتخابات خراسان رضوی گفت: علاوه ۴۷۰ بازرسی که در این دوره انتخابات سازماندهی کردیم، تعداد ۳۵ بازرس ویژه را برای استان در نظر گرفتیم، همچنین ۳۰ نفر به‌عنوان بازرس غیرمحسوس در حال رصد عملکرد بازرسان ما هستند.

۳۰ بازرس غیرمحسوس در حال رصد عملکرد بازرسان انتخابات هستند

به گزارش قدس خراسان، محسن نجات ظهر امروز در استدیو انتخابات استانداری خراسان رضوی اظهار کرد: بازرسان ما تا این لحظه از انتخابات حضور فعالانه‌ای داشتند و خراسان رضوی الگوی ویژه‌ای در این دوره شده است، چرا که علاوه ۴۷۰ بازرسی که در این دوره سازماندهی کردیم، تعداد ۳۵ بازرس ویژه را برای استان در نظر گرفتیم، همچنین ۳۰ نفر به‌عنوان بازرس غیرمحسوس در حال رصد عملکرد بازرسان ما هستند و آخرین اطلاعات را از حضور، نوع ثبت، گزارش‌گیری و نوع نظارت عوامل اجرایی انجام می‌دهند.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه در این دوره مجموع عوامل اجرایی و دبیرخانه‌ای ما حدود ۵۵۰ نفر هستند، گفت: در حوزه سلامت انتخابات رعایت اصل بی‌طرفی عوامل اجرایی، رصد و پایش هرگونه سوءاستفاده از امکانات دولتی، رفع شائبه جانبداری له یا علیه نامزد خاصی از طرف عوامل دولتی، ممانعت از شایعه‌سازی و ایجاد ابهام و شبهاتی که روند انتخابات را تحت تأثیر قرار دهد را رصد کردیم و مورد توجه قرار دادیم.

وی متذکر شد: با توجه به تماسی که با ۳۴ رؤسای بازرسی شهرستان‌ها داشتم، الحمدلله شرایط پایدار و آرامی را در برگزاری انتخابات تاکنون شاهد هستیم. نجات عنوان کرد: امروز بیش از ۱۰۰ تماس با سامانه ۱۱۱ داشتیم اما تخلف قابل اعتنایی نداشتیم که گزارش ویژه‌ای در این رابطه داده شود، این تماس‌ها به‌طور مشخص در زمینه گزارش تخلفات نبوده است و بیشتر در زمینه راهنمایی برای مسیریابی صندوق‌ها، تفکیک صندوق خانم‌ها و آقایان و از این قبیل مسائل بوده است.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات خراسان رضوی با بیان اینکه تاکنون در زمینه شایعات نیز شایعه خاصی نداشتیم، گفت: در کل استان شاید ۲۰ تا ۲۵ مورد تبلیغات زبانی نامزدها در شعب رخ داده بود که تذکرات لازم را داده‌ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.